God natt mr Tom

Precis som jag trott drog mötet ut på tiden. Under vadslagning under mötets gång gjorde jag en gissning på att jag skulle vara hemma halv två och tyckte då att jag tog i. Istället var jag hemma kvart i tre. Det har varit ännu en lång dag med fem timmars jobb och åtta timmars möte. Dags för sömn, så jag klarar av lite plugg imorgon bitti och sedan ännu mera jobb….

Jag tog åtminstone inte på mig någon styrelsepost eller, enligt RLK ännu värre, phöspost, så något gott kom ur kvällen;)

Kommentera

