Lite annorlunda är inget fel att va

Jag läste just att även Björn Hellberg lämnar På Spåret… Blev först ännu ledsnare, men insåg snart att det inte hade gått att få honom att funka med någon annan än Ingvar Oldsberg. Nu hoppas jag på ett nytt, fräscht radarpar! (Filip och Fredrik kanske…!?)

Igår sa Emanuel att jag gick som en trasdocka, varpå jag började sjunga en snutt, "Lite trasiga, och knasiga….". Det lät så kul med min hesa röst, så jag fortsatte hela kvällen. Och låten är ju helmysig!

Nu ska vi snart påbörja dagen, med att inhandla alla lyxvaror inför spa-besöket. Tyvärr är älsknosen en liten sjukling, men han tog inget avbeställningsskydd så vi åker till Ystad i alla fall. Förhoppningsvis får lite varor från apoteket honom på banan, och vistelsen blir mysig i alla fall! En liten puss till Hugo.
Kommentera

