Dagens tips

Dessa 20 personer tror/hoppas/har jag en känsla av kommer gå vidare från årets slutaudition av Idol:

  • Andre, Olle, Leonard, Nicholas, Robin, Tony, Maikel, Mikael, Emil och Anders
  • Linni, Moa L, Frida J, Denise, Molly, Amanda x2, Roshana, Dounia och Melanie

Personliga favoriter? Nicholas för att han är störtskön och Dounia för att hon jobbar på Matbiten Telefonplan (som man absolut inte får kalla Vivo Telefonplan längre, Mats!). För övrigt tycker jag egentligen att färre killar än tio men fler tjejer än tio skulle förtjäna att gå vidare. Det verkar som att begåvning får stå tillbaka för jämställdheten även här.

2 responses to “Dagens tips

  • Julia

    Har du fått någon kommentar än, eller är jag först :)??
    Jag kom till exjobbet halv elva idag, det har gått en halvtimme och jag har: kollat min blogg, kollat fb, kollat mina 3 olika mail, kollat din blogg, försökt hitta lite stipendier och öppnat libhub (du vet gamla elin).
    pusssssssss

    • Ombo

      Du är först ut :D Folk har en tendens att vara kassa på att kommentera…

      Vad effektiv du är på exjobbet, låter ju nästan som jag :) Hur känns det i övrigt?

      Puss!

Kommentera

