Grattis Henrik, 27 år

Just hemkomna från middag på Libanesen, där vi firat Henriks födelsedag, sitter jag nu i soffan och blir arg på TV4 som segar med att lägga upp kvällens Idol-avsnitt. Mitt emot mig sitter en stressad kille som jobbar i princip dygnet runt just nu, inför att han ska spendera en vecka på Sicilien.

Hoppas inte Tove vägrar baka tårta åt oss i framtiden, för att vi var så otrevliga att vi tackade nej till en idag…

2 responses to “Grattis Henrik, 27 år

  • Julia

    Moooa! Kan man se hur folk hittar till ens blogg på blogg.se oxå eller där finns inte den funktionen?

    Liiite elakt att lägga upp en bild på lakrits måste jag säga, blev sjuuuukt sugen! ;)

    pussssssssssss

    • Ombo

      Nä, jag tror tyvärr inte det finns på blogg.se =( Efter att jag bytte portal har jag upptäckt hur bra en sån kan vara, och saknar inte alls blogg.se faktiskt! Det är som sagt ganska lätt att byta om du pallar, men du kanske inte tycker det är lönt… MEN det är sjukt intressant att kunna se hur folk hittar till bloggen, exakt vilka inlägg de går in på och vilka länkar de klickar vidare på!! =)

Kommentera

