copic

Ett mindre missöde inträffade när jag skulle fixa mig en svart penna. Eftersom det var helslut på svarta ”markers” i butiken fick jag kosta på mig en tom penna och en refill-tub av ett dyrare märke. Det svarta tuschet var alltså ämnat att hamna inuti den tomma pennan. Det svämmade över lite kan man säga. Mönstret på mina fingrar blev ungefär detsamma som det på hushållspappret, och tyvärr fungerade nagellacksborttagning bättre på pennan än på min hud. Men vad gör det om hundra år? Nu kan jag ju rita på bäst jag vill!

2 responses to “copic

Kommentera

