Det ljuva singellivet?

FY vad tråkigt det är att inte ha någon som väntar på en när man kommer hem, eller att vänta på att den andra ska komma hem för den delen. Att inte ha någon att laga mat med. Att sova ensam i en stor säng (okej jag erkänner, det är faktiskt ganska skönt). Jag har helt glömt bort hur det är att bo själv! Och ja, ni ser ju själva hur motiverad jag var inför kvällens matlagning…

Det är en himla tur att min mams är så fin att hon kommer upp och gör mig sällskap i helgen. Det ska bli härligt med lite tid på tu man hand, känns som att det var längesen! Jag ser framför mig att vi lagar gott, företar ett biobesök och kanske drar några spackeltag.

Kommentera

