Cathy från Vagabond

Jag har aldrig varit, är inte och kommer aldrig att bli en modebloggare. Men som ett tack till min mamma för hjälp med sponsring, och för att visa Sicilien-killen hurdana (maskulina och förmodligen jättefula i hans tycke) skor jag har köpt har jag idag bestämt mig för att lägga upp en bild på just dessa. Jättesköna och kommer att funka hela hösten och vintern – till både jeans och klänning. Jag är nöjd! Och Richard får stå ut.

3 responses to “Cathy från Vagabond

Kommentera

