Ris får ros

Idag har jag spenderat eftermiddagen på NLs kontor och fått förvånansvärt mycket gjort – måste ha slagit någon slags produktivitetsrekord! Det kan bero på att jag pysslade med saker som inte krävde så mycket tankearbete, utan snarare tålamod med Word, men ändå. Allt behöver göras förr eller senare, och nu har jag lagt de timmar som behövdes för den här delen.

Jag ska strax bege mig hemåt och laga min första riktiga LCHF-måltid. Eller ja, jag gör väl en helt vanlig chili con carne men skippar riset. Jag som älskar ris!!! Alla jag känner är pasta- eller potatismänniskor. Hallå, vad är det för fel på er!? Ris är ju så fantastiskt gott. Vi får se hur jag ska klara mig utan det…

Kommentera

