Skype med Blondie

Här sitter jag och väntar på att Julia ska Skype:a mig. Dumma LA-Internet som sviker när man behöver det som mest. Jag äter frukost samtidigt, varför det numera simmar lite äggskal och -gula i vattnet. Vem vet, det kanske gör under för fötterna? Äggulan blev i alla fall perfekt kokt för första gången idag, vilket innebär att jag lärt mig hur jag ska handskas med min induktionsspis!

Det här kändes som någon sorts ”underhåll publiken inför huvudakten”. Tyvärr har jag ingen huvudakt på gång, men vi hörs!

Kommentera

