Kvalitetstid på Skype

Jag vill börja med att be om ursäkt till alla som följer Julias blogg, för att jag la beslag på all hennes internettid i morse (kväll för hennes del) så att hon inte hann blogga! Men, jag tyckte att jag hade rätt till det, eftersom vi inte pratat på mer än en månad. Det var jätteroligt att höras, men det är fortfarande trist att hon är på andra sidan jordklotet. Jag tycker såklart att hon ska komma tillbaka till Sverige snabbt som attan, och packa ihop sitt pick och pack och flytta till Stockholm. Både Lund och Amsterdam är för långt bort (om än något bättre än LA).

Samtalet drog såklart ut på tiden, så mitt planerade nl-besök idag får vänta till imorgon. Men jag har faktiskt lyckats fokusera ganska bra på rapporten hemifrån. Kryss i taket. Nu lunch!

Såhär aptitligt blev mitt tilltänkta frukostägg. Behöver jag ens påpeka att jag kokade ett nytt?

One response to “Kvalitetstid på Skype

Kommentera

