Rapport från NL

Idag är jag i alla fall på NL. Fokuserar på rapporten, men den är för tillfället ganska stillastående på sina 42 sidor. Varje gång jag lägger till nåt så tar jag bort nåt annat, känns det som. Men snart finns det nog inte så mycket kvar att ta bort, så då ska den väl kunna växa till sig lite. Självklart är det förstås inte storleken som räknas, men jag vill inte att den ska kännas alltför tunn i handen, när den väl är färdigtryckt!

Killen är tillbaka i Sverige, och jag ser fram emot en mysig helg. Ska försöka få lite ”renoveringsarbete” gjort, och testbaka lite LCHF-recept. Först och främst blir det scones, men sedan kanske även några amerikanska pannkakor!

Kommentera

