Världens bästa Jason

Jag skaffade en ny foto-app, Photoshop Express, och letade upp en bild att leka med. Det blev en från konserten med Timbuktu och Damn! på Skeppsholmen i augusti. Jag gillar foto-appar, och älskar Jason!

Tidigare idag såg jag nämnde Jason tolka Eagle Eye Cherry’s Save Tonight på YouTube, och det är ju inte annat än att man längtar till årets säsong av Så mycket bättre drar igång. Jag får heller inte glömma att köpa biljett till den nya, konserthus-, turnén med honom och Damn!. Klockan halv åtta den 24 november vill jag, hur konstigt det än låter, befinna mig i Filadelfiakyrkan hellre än någon annan stans!

Kommentera

