Dagmens

Inspirationen är nollad idag. Kan inte för mitt liv komma på något ens måttligt intressant att skriva om. Det är så mycket roligare de dagar jag tycker om min fina lilla blogg. De dagar jag tänker på små obetydligheter som kan passa in, vara värda att omnämnas.

Idag är jag mest trött. Rapporten är nästan klar och jobb verkar inte allt för långt bort. Ändå. Kanske var gårdagen alldeles för krävande. Brandvarnaren tjöt onekligen på ett sätt som fick öronen att domna av en stund.

I alla fall: jag är glad över att morgnarna blivit lite ljusare igen denna veckan!

Kommentera

