Jobb, praktik, exjobb

Efter en hektisk dag på kontoret spenderar jag kvällen slängd i soffan. Lugnt och skönt, precis som jag vill ha det. Ensamvargen. Synd bara att tvätten inte tvättar sig själv och att man inte klarar sig hur länge som helst utan mat – hur gärna man än vill.

Annars… igår var jag i Uppsala och dit ska jag även imorgon. Det spenderas en hel del tid på tåg, vilket är extra negativt eftersom jag är inkapabel att jobba på just tåg. Om jag inte ska kräka ner datorn vill säga. Men det går, och nu är det inte så många restillfällen kvar.

OCH OCH OCH… Igår skickade jag in min exjobbsrapport till examinatorn! 4 månader senare…

Kommentera

