Nionde dagen som gräsänka

bjöds det på latmat:

Stekt halloumi med sallad, balsamico och färsk basilika

Betydligt smaskigare än latmaten det bjöds på häromdagarna – efter att ha ätit torr lax med broccoli, ärtor och en klick crème fraîche tre dagar i rad tröttnade jag…

Sedan Richard lämnade mig har jag hunnit med att:

Vakna ensam till fantastisk utsikt

Hänga med far och bror i Götet

Äta en bit mat på ett hak med Marcus och Madeleine

Bjuda asiatiska kollegor på fransk mat

Samt att jobba en massa, föreviga och förevigas, titta på skräp-tv och göra lite småpyssel.

Det var min halvtidsrapport – nio dagar återstår!

One response to “Nionde dagen som gräsänka

  • Richard

    Du är så duktig på att vara ensam! Jag blir så stolt här borta i Monterey!

    Du ska se att de kommande 9 dagarna kommer susa förbi med massa jobb, påsk och fest.

Kommentera

