Lev som du lär

För några veckor sen började jag en salsakurs och igår satte nästa steg i spanskan igång. Jag läser mycket, spelar en massa spel och ibland hinner jag träna. I helgen hade jag middagsbesök från Lund (och Västertorp), fick tjusiga tulpaner och killen släpade med mig på årets första besök på Fotografiska. Imorgon bär det ut i skärgården. Mer spelande och läsande med andra ord. Helt perfekt alltså att det trillade in tre nya böcker från adlibris idag. Nästa fredag flygs det till Milano. Det blir fint. Men först en intensiv vecka där jag utöver alla dessa nöjen ska hinna jobba.

En lär så länge en lever.

Kommentera

